piątek, 4 sierpnia 2017

Złoty Serafinit

Złoty serafinit urzekł mnie absolutnie. Wygląda tak:


Zdjęcie z : https://www.gemrockauctions.com/auctions/3273-cts-golden-seraphinite-russia-st7569-349376

W dzień, minerał jest w zasadzie czarny. Widać w nim charakterystyczne dla serafinitów "skrzydełka" - połyskują zlotawo. Ale to co ten minerał potrafi pokazać wieczorem, w oświetleniu rozmytych lamp lub świec... przeszło moje oczekiwanie.
Kamień zaczyna bowiem żyć pełnią swych możliwości!
Świeci własnym złotym światłem, a nawet pobłyskuje tajemniczą zielenią.

Wiele osób kocha labradoryty. Ja również. Ale od dziś serafinit w wersji złotej (lub jak niektórzy nazywaja, czarny) stał się moim kolwjny uwielbianym minerałem. 

I dlatego poświęciłam mu kolejny projekt - wieczorowy, zmysłowy i tajemniczy powiedziałabym, naszyjnik ...
który niebawem zaprezentuję 

1 komentarz:

  1. Kamień jest zachwycający !!!!! Proszę o takie cudo,proszę....plisssssss

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj :) Dziękuję! @