piątek, 4 sierpnia 2017

Naszyjnik ze złotym serafinitem Nocą Jestem Sobą


Nocą Jestem Sobą...
zamykam oczy, a ona niesie mnie 
w obszary snu, znane tylko aniołom,
gdzie
bez maski twarzy, bez kostiumu ciała, 
daleko ponad wstydu granicami, 
tańczę pod gwiazdami swój intymny taniec 
wokół złotego płomienia skrzydeł Serafina
(aut. TakaYa)






Serafinit (inaczej klinochlor) to kamień iście magiczny nie tylko ze wzgledu na swoją niesłychaną urade, lecz i z  uwagi na jego właściwości, miedzy innymi ułatwianie kontaktu z .. aniołami, aniołem stróżem... Równoważy doskonale nasze duchowe energie, lub innymi słowy koi nasz stan psychiczny i dodaje mocy.  Pomijając te cechy - jest niezwykle ozdobny, elegancki, oraz tajemniczy. 
Kobiety czujące w sobie te cechy na pewno zakochają się w naszyjniku pt. Nocą Jestem Sobą....

A naszyjnik jest ... póki co - wolny ;) i chętny do zamieszkania w nowym miejscu. Która z was będzie jego dobrym Anoiłem? 

1 komentarz:

Skomentuj :) Dziękuję! @