poniedziałek, 12 grudnia 2016

DONNA ROSA naszyjnik autorski

Czerwień - mnie kojarzy się z flamenco, czerwonym winem, rubinami, pasją, wielką miłością...

Donna Rosa to autorski naszyjnik z kolejnym moim malutkim i skromnym (i nie przypuszczałam, że aż tak się  roztańczy w połączeniu z koraliczkami) kaboszonem z glinki. 


a tak było na początku... i czegoś mi było brak... ;) 
Jak początek ognistego tango... wiedziałam, że na tym etapie nie poprzestanę. Za oknem deszczowy zimny grudzień wybijał rytm kroplami uderzającymi o parapet. Wiatr rozhulał się pod chmurami...  




Dodałam róże z syntetycznego koralu, kryształki w kolorze opal red uzupełniły całość.
Pierwszy raz korzystałam z koralików czeskich marki Preciosa i jestem z nich zadowolona, Swietnie współpracowały z japońskimi Toho.


Wisior założyłam na metalowy barwiony wężykowy łańcuszek, uzupełniłam swoją kompozycję kilkoma fasetowanymi prawdziwymi rubinami i dwoma kryształkami o głębokiej czerni) 

Naszyjnik czeka na swoją Senioritę! 

wyk. ELENA /Yerevan/ El Porompompero




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj :) Dziękuję! @