sobota, 12 listopada 2016

Kameleonka - naszyjnik 3D

Pani Kameleonka to mój pierwszy autorski wisior z motywem zwierzęcym
Jak widzicie, bohaterem został kameleon, a dokładnie Kameleonka ;) 

Powstawała kilka dni, z przerwami. Chciałam, aby Kameleonka miała wypukły grzbiet i odpowiedni ogonek, łapki i oczko... 3D :) Dobór kolorów to oczywiście poryw chwili, bo jak zwykle, praca powstawała na bieżąco.



Kameleonkę uszyłam z koralików TOHO ROUND, z dodatkiem O-beads, kryształków Fire Polish i Toho Triangle. Oczko to szklany mini-kaboszon. Kameleonka zwisa z łańcuszka w kolorze antycznego bronzu. 

Wymiary tej ozdoby to 12 cm x ok. 7,5 cm

Tył podszyłam zamszem supersuede

A tu takie małe przybliżenie... 

W komplecie są jeszcze kolczyki i pierścień w kameleonowych kolorach!

Kolczyki z bliska - oj chyba w końcu przekłuję sobie uszy!!! ;) 

Zapraszam - komplet jest na sprzedaż.













2 komentarze:

  1. Komplet jest przepiękny!!!! Bardzo ładnie dobrałaś kolory, uszyłaś perfekcyjnie !!! Jestem z Ciebie dumna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) bardzo bardzo mi miło! to mój pierwszy kameleoniec ... ! zatem będzie więcej!

      Usuń

Skomentuj :) Dziękuję! @