poniedziałek, 17 października 2016

Blue - naszyjnik autorski

Blue to kolejny naszyjnik autorski TakaYa z własnoręcznie wykonanym free-form kaboszonem w kolorze zbliżonym do indygo
Widnieje na nim odcisk fragmentu gałązki żywotnika z mojego ogródka.
Kaboszon nie jest idealnie równy - ale na tym polega jego urok. Nie wyszedł spod "sztancy" jak to mówią. Chodzi mi o to, aby zachował wrażenie naturalności, nie do końca obrobionej przez ludzką rękę formy kamienia/skamieliny... I oczywiście, nie ma takiego drugiego na świecie ;)


Aby opleść i zamocować kaboszon na naszyjniku, w którym użyłam hematytowych kulek, oraz kulek agatu w pięknym granatowym odcieniu, wybrałam m.in. koraliczki TR hematite, TR silver, cobalt, cl frosted  crystal i inn. w rozmiarach 8, 11,15 oraz TR-rk 15ek w kolorze metallic ametyst gunmetal.


Wisior pasuje do modnych w tym sezonie kolorów o których możesz przeczytać więcej gdy klikniesz tutaj 


Wisior jest wolny... Jeśli interesują Cię szczegóły, napisz do mnie! :)



9 komentarzy:

  1. Mimo,że niebieski i jego pochodne nie są moją bajką, ten wisior uważam za rewelacyjny.Ma w sobie to "coś" co skłania człowieka do stwierdzenia "WOW,ale fajny". Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow... !!! na prawdę się ucieszyłam, po przeczytaniu Twojej opinii. Dziękuję@

      Usuń
  2. Wyjątkowy i tylko jeden w całym wszechświecie, takie są najlepsze! Kaboszon jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a wiesz... to jest jednak takie.. niesamowite... człowiek bierze do ręki igłę nici koraliki, glinkę, fragment rośliny, farbę... czyli pojedyncze składniki. Bo jest jakaś idea.. i wizja. I łączy to wszystko... i coś powstaje... I taki zestaw, nawet taki drobiazg jak ten naszyjnik, faktycznie jest jedyny... Uwielbiam to robić :)))

      Usuń
  3. Jest niesamowity, dopiero po bliższym i dłuższym obejrzeniu widać jak bardzo dopracowany :) pozdrawi

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj :) Dziękuję! @