poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Popołudnie na Łące - naszyjnik autorski

Popołudnie na Łące


Kolejne wyzwanie artystyczno-biżuteryjne projektantek Szuflady.. podjęte! Oto pierwsza z dwu prac, które zgłaszam na konkurs pt. Babie Lato.
Warunki dot. pracy to, m.in. "powinna  być lekka, rozbielona, delikatna jak nić pajęcza, w szarościach, kremie, beżach, pudrowym różu, jasnym fiolecie, zieleniach, odcieniach żółtego, w przynajmniej dwóch kolorach z palety. Niech będzie romantycznie i zwiewnie." Ja wybrałam odcienie żółtego i odrobinę zieleni, kolory dojrzałych kłosów zbórz, słowiańskich pól, ciepła popołudniowego słońca... 





W pracy wykorzystałam: kaboszon, kóry zrobiłam z glinki samoutwardzalnej z pomocą dojrzałego źdźbła trawy, koraliki TR11 w kolorach light topaz i dark topaz silver lined, koraliki Preciosa Rocaille 12 w kol. Silvered lined matins green, i odrobinkę 15tek  TR w kolorze transparent crystal. Chciałam kolorystycznie upodobnić cały wisior do dojrzewającego ziarna / nasiona, oraz podkreślić ciepło sierpniowych popołudni... Nutką nici babiego lata jest wykończenie przezroczystmi koraliczkami...



Tak wisior wygląda w przybliżeniu



A tak w towarzystwie słonecznika... 

Tył pracy wykończyłam eko-skórką w kolorze ecru.








9 komentarzy:

  1. bardzo ładny wisior, ciekawi mnie, jak duży jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... wzdłuż ma ok 10 cm, sam kaboszon wzdłuż ma 8 cm; szerokość meandruje, ale cały czas mieści się w okolicy 5 cm :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to miło sprawiać innym osobom estetyczną przyjemność :))@

      Usuń
  3. Wisior jak marzenie, tu cyt." nadeszła wiosna,wonna, radosna, nadzieją życia upaja się świat...."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, miało być jesiennie, wyszło wiosennie... I very good :))) @@@ Dziękuję za śliczny cytat :)

      Usuń
  4. Piękne kaboszony tworzysz, jestem kolejny raz zachwycona. Witaj w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kaboszon! I świetna oprawa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj :) Dziękuję! @