niedziela, 10 lipca 2016

nagroda dla TakaYa! Noc świętojańska w Szufladzie

Kilka dni temu, a konkretnie 7 lipca... 


dostałam nagrodę! Wzięłam udział w konkursie o temacie "Noc świętojańska." To artystyczne wyzwanie organizowała Szuflada. Więcej o wynikach i pracach wykonanych na tę okazję znajdziecie na  http://szuflada-szuflada.blogspot.com


Moja praca: naszyjnik pt. Świtezianka.


Kaboszon z ważką świtezianką zrobiłam sama... 

naszyjnik jest dość spory!

a tak wygląda fragment w przybliżeniu

Inspiracja naszyjnika: ważka świtezianka (foto z blogu: canis.flog.pl)
Ważka unosi się nad głębokim błękitem jeziora... (kocie oko) wśród zielonego sitowia szumi... magia (zielony onyks)

Świtezianka czeka na swoją Panią... ;) Napisz do mnie, jeśli chcesz ją mieć... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj :) Dziękuję! @