niedziela, 10 lipca 2016

bransoletki na drucie pamięciowym aut. TakaYa

Bransoletki na drucie pamięciowym to bardzo wygodna biżuteria. Dopasuje się do każdego rozmiaru nadgarstka, a co więcej - można je nawet owinąć wokół przedramienia... Wszystko zależy od Waszej fantazji ;)
A oto bransoletki, które zrobiłam do tej pory.





Kobaltowo(szafirowo?) czekoladowa bransoleta

użyłam: hematytu w kolorze miedzi, kociego oka, drewna, szklanych koralików

całości dopełniają dyskretnie elementy metalowe w kol. srebra

ceramiczny japoński w stylu koralik, przełamuje równowagę dwu dominujących kolorów
W limonkowym kolorze... 

dominujący kolor: limonka i ecru. W składzie: jadeit, koraliki TOHO, wstążka atłasowa, szkło

Bransoletka dla romantyczki... 

Różyczki z sysntetyzowanego koralu.
Jadeity w kolorze lawendowym i bladoróżowym uzupełnia ciekawe szkło

Bransoletka lekka, mimo kilku zwojów, pasuje na szczupłą rękę ...

Szkło weneckie ożywia całość kompozycji
Jak morska piana...

w bransoletce tej użyłam pereł rzecznych, niezastąpionych jadeitów i różnych rodzajów szkła

Srebrny kolor metalowych dodatków współgra z chłodem błękitu

To jedna z moich ulubionych bransolet... 
A to kolejna ulubiona ;) Bo kocham wszystkie swoje "dzieci" 

Dostałam zadanie: zrób dla mnie czarno-różową bransoletę...
Powiem szczerze: wątpiłam w połączenie tych dwu kolorów... 

Jadeit i onyks jednak powiedziały mi, że uda się. Dodałam wstążkę, szkło weneckie, kryształki, metal... i jest!
A to bransoletka, którą zrobiłam z miłości do turkusu! A możesz ją spotkać w Krakowie ;) mieszka u pewnej pani... 

Turkus, howlit, i odrobina szkła

Z czym Ci się kojarzy?


Kryształowa bransoleta dla pewnej Marty... wykorzystałam w niej kryształ górski i szkło

Efekt .. .zamrażający ;)
A tu efekt ocieplający :) czerń i czerwień. Klasyka powiedzieć można, że hiszpańska ;)

Użyłam wielu kamieni: onyks, obsydian śnieżny, jadeit trawiony, hematyt i larwikit.. uzupełniają je koraliki szklane i. ...szklana papryczka!
I znów błękity....


jadeit biały i miętowy, perełki rzeczne, szkło...

Kolory w sam raz na lato... 
Taka nieco szkocka sprawa ... zieleń czerwien i odrobina złota... 

To było wyzwanie! Starałam się nadać jej nieco historyczny charakter... 

Czerwony jadeit, sieczka malachitowa, kryształki i koraliki... 
Tak, lubię błękity.... ;)


Kryształki w tej bransolecie naprawdę są urzekające

takie trochę... niebo przed burzą...Albo po? Jak sądzicie?
Czerń i czerwień ponownie... i znów onyks i jadeity, dodatek hematytu ...


Taki zestawa dl energicznej kobiety...

Kocia bransoletka ... jak widać ;)

Hematyt, kryształki "benzynki", koraliki z materiału, i różne rodzaje szklanych... 



Szarość, popiel, srebro, czerń ....chłód północnych skał.... 

Bransoletka z jaspisem, labradorytem, hematytem, muszlą z dodatkiem szklanych koralików 
Ecru i złoto, z odrobinką cynamonowego koloru hamtytu

Wstążka dodaje uroku... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj :) Dziękuję! @